lördag 15 februari 2014

Några sena bilder från Indien '13

För ganska precist ett år sen nu, var jag i Indien igen. Åter tillbaka, fem år senare, alltså. Inte kommit mig för att skriva så mycket om det --- blev två inlägg om Washington ändå [springtur; en rolig detalj]. Alltid något? :)

Nåväl. Nu är det snart dags igen. Och inför det tänkte jag bjuda på några bilder från Banaras, 2013. Där är några godingar, om jag så får säga det själv!



Bildspelet gjort med Admarkets flickrSLiDR.

Ifall bildspelet ovan inte funkar, så (1) svär åt din webbläsare, inte mig. Det är högst antagligen den som är överbeskyddande. (2) Kolla om du har en diskret sköld i adressfältet; (3) klicka på den; (4) säg åt den att du inte behöver någon riddare genom att välja "läsa in osäkra skript" eller något sånt. Det handlar inte om en säkerhetsrisk, utan innehåll som kommer annorstädes ifrån än sidan du är på.

På tal om vilket. Ett alternativ är att helt enkelt se bilderna samlade på flickr istället. Här: krissen, indien vt13.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar